Yurimaguas! - Reisverslag uit Yurimaguas, Peru van Aristha Verkaik - WaarBenJij.nu Yurimaguas! - Reisverslag uit Yurimaguas, Peru van Aristha Verkaik - WaarBenJij.nu

Yurimaguas!

Door: Aristha

Blijf op de hoogte en volg Aristha

10 Juli 2017 | Peru, Yurimaguas

Vanuit het hotel in Yurimaguas hier nog een berichtje van mij. Gisterenmiddag ben ik samen met Junior en Jamarco de kinderen gaan uitnodigen voor de tineravond. Dat lukte redelijk met de paar zinnen Spaans die ik ken. Bijzonder om te zien hoe de mensen hier wonen. Het besteft me weer hoe goed wij het in Nederland hebben. De mensen hier zijn erg arm. De tieneravond was echt een succes. Ze moesten oa in het Nederlands aan elkaar vragen hoe ze heten. Dat vonden ze erg grappig om te doen. Daarna heeft Rafael een aantal dingen uit de Bijbel gedeelt rondom het thema gebed. Koekhappen vonden de tieners ook erg leuk om te doen en loomen vinden zowel de jongens als de meiden super leuk om te doen.

We hebben een aardige rit achter de rug. Eerst met de motortaxi naar Tarapotto. Daar hebben we best een tijdje gewacht voordat onze taxi naar Yurimaguas ging. Het was een behoorlijke slingerweg. Helaas voelt Alexander zich niet zo lekker. Willen jullie meebidden dat hij snel mag opknappen en dat de reis morgennacht goed zal verlopen. We hopen Peruaanse tijd morgennacht om half 3 als het goed is met de boot 8 uur ongeveer te gaan varen en daarna nog ongeveer 2 uur met de auto. We hebben er allemaal veel zin in om naar Iquitos te gaan en Pedro's broer en schoonzus te ontmoeten en hun kinderen. Deze week zullen hun ons de mooie plekken van Iquitos laten zien en zullen we hen helpen met hun kinderclubweek. Ik kijk er naar uit!!

Buenos noches (Goede nacht)

  • 10 Juli 2017 - 11:22

    Dorettha:

    Wat vervelend dat Alexander niet lekker is.
    goede reis naar Iquitos!
    Ik bid voor jullie.
    liefs je zusje dorettha ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aristha

Volgende maand hoop ik naar Peru te gaan. Tijdens mijn reis zal ik mijn belevenissen d.m.v. een blog en foto's jullie op de hoogte houden.

Actief sinds 09 Juni 2017
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 4767

Voorgaande reizen:

03 Juli 2017 - 27 Juli 2017

Peru

Landen bezocht: