Gods leiding in je leven! - Reisverslag uit Juan Guerra, Peru van Aristha Verkaik - WaarBenJij.nu Gods leiding in je leven! - Reisverslag uit Juan Guerra, Peru van Aristha Verkaik - WaarBenJij.nu

Gods leiding in je leven!

Door: Aristha

Blijf op de hoogte en volg Aristha

08 Juli 2017 | Peru, Juan Guerra

Deze maand gaat het in de gemeente in Juan Guerra over Gods leiding in je leven. Toen we vandaag het programma voor de komende dagen doorspraken las Pedro voor uit Efeze 5 vers 17 waarin staat: Wees daarom niet onverstandig, maar begrijp wat de wil van de Heere is. Ik hoop en bid dat steeds meer mensen hier Gods leiding in hun leven mogen ervaren en de kinderen, tieners, volwassenen en ouderen, mogen groeien in hun geloof.
Vanmorgen heb ik met Nandy en Mirtha loombandjes gemaakt, ze vinden dat super leuk. Ik geniet ervan om met de meiden leuke dingen te doen.
De cascada (waterval) die we vanmiddag hebben gezien was erg mooi. Ohja ons vervoermiddel is de motortaxi. Als het lukt zal ik een foto van de motortaxi op de weblog zetten. Af en toe wel lekker een chaos, ze lettten niet altijd goed op en toeteren als ze je voorbij gaan. Een hele belevenis iedere keer, maar ik wen er al wel aan. Vooral heerlijk om aan het eind van de dag lekker uit te waaien in de motortaxi. Na ons bezoek aan de waterval hebben we heerlijk patat en salade gegeten in Tarapotto.

Morgenavond zal er een tieneravond zijn waarin we o.a. hollandse spellen zullen gaan doen met de tieners. Hoe het er precies uit zal gaan zien, dat moeten we nog voorbereiden.

Volgende week hopen we naar Iquitos te gaan. Dat is best een eind hier vandaag. We moeten eerst een stuk met de auto naar Yurimaguas. Dan gaan we daar een nacht slapen en de volgende ochtend vroeg (5 uur) gaan we dan met de boot naar Iquitos. Dit is ongeveer 10 uur varen. In Iquitos woont de broer van Pedro en zijn gezin. Daar zullen we een weekje verblijven. Zij zullen ons Iquitos laten zien. Ik ben benieuwd hoe het daar is. We zullen daar ook gaan helpen bij een kinderclub.

Dankpunt:
Ik ben dankbaar dat ik mij hier thuis voel bij Tanja en Pedro en dat het goed klikt tussen mij en de kinderen van Tanja en Pedro.

Gebedspunt:
Het is goed om te bidden voor de cultuuravond voor morgenavond. Dat de kinderen door ons heen iets van Gods liefde zullen merken.

  • 08 Juli 2017 - 08:27

    José Baan:

    Hoi Aristha en de rest,

    Wat fijn om af en toe wat over jullie te kunnen lezen.

    Een hele fijne cultuuravond gewenst vanavond!

    En wat een belevenis dat jullie naar Iquitos gaan zeg!

    Een hele goede week gewenst.

    Groetjes, José

  • 08 Juli 2017 - 13:14

    Cora:

    Hoi aristha,
    Wat fijn,dat je,je eigen al zo thuis voelt!
    Mooi,om zo met Gods plan bezig te zijn....
    We zullen zeker bidden,voor jullie...en jullie werk!
    Het is een hele belevenis hoor,maar onder zijn vleugels ben je veilig!
    Ik wens jullie een goede zondag,
    Hart gr van ons
    Kees en Cora van ballegooijen.

  • 08 Juli 2017 - 18:23

    Mamma:

    Ook wij wensen je een hele goede zondag daar in het verre Peru.
    God is aan geen tijd en plaats gebonden.
    Een lieve groet van mama en pappa

  • 09 Juli 2017 - 05:34

    Aristha Verkaik:

    Bedankt voor jullie reacties. Fijn dat jullie meeleven, meebidden. Het was een fijne cultuuravond. Er waren 20 tieners. Het grootste aantal ooit. Meestal zijn er rond 10 of 12. Echt een dankpunt dat er zoveel kinderen waren. Morgen hoopt Pedro te preken. We gaan morgen Yrimaguas. Daar slapen we dan een nacht waarna we daarna de volgende morgen naar Iquitos te gaan. Ik weet niet hoeveel tijd ik daar heb om daar dingen op de weblog te zetten. Maar jullie zullen het zien.. of niet. De wifi doet het niet goed genoeg om foto's erop te zetten. Of het werkt niet vanaf mn telefoon. Als je graag ergens van een foto wil zien laat het me dan weten dan kan ik je proberen te appen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aristha

Volgende maand hoop ik naar Peru te gaan. Tijdens mijn reis zal ik mijn belevenissen d.m.v. een blog en foto's jullie op de hoogte houden.

Actief sinds 09 Juni 2017
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 4756

Voorgaande reizen:

03 Juli 2017 - 27 Juli 2017

Peru

Landen bezocht: