Een enerverende reis!! - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Aristha Verkaik - WaarBenJij.nu Een enerverende reis!! - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Aristha Verkaik - WaarBenJij.nu

Een enerverende reis!!

Door: Aristha

Blijf op de hoogte en volg Aristha

04 Juli 2017 | Nederland, Zeist

Inmiddels zijn we net bij de starbucks geweest en tijd om even te relaxen. Dat is wel even nodig. Ik heb net best even in de stress gezeten. Ik stond niet in de boardinglijst volgens de security wat heel vreemd is. Maar toen moest ik met die meneer meekomen en heb ik 3 kwartier in een ruimte moeten wachten. Dat waren lange minuten kan ik je zeggen. De vlucht vertrok inderdaad ongeveer 1 a 1,5 uur later dan gepland. Volgens mij waren we aan het wachten op mensen die problemen hadden met hun bagage.

In Amsterdam werd ik er ook al uitgepakt en werd ik van top tot teen gecheckt of ik geen drugs of andere gevaarlijke stoffen bij me had. Maar ook daar ben ik doorheen gekomen.

Hopenlijk gaan de volgende 2 vluchten wat voorspoediger!

• 04 Juli 2017 - 10:31

Cora Van Ballegooijen:

Hoi aristha,
    Dat is even schrikken zeg!
    Hopelijk gaat het inderdaad bij de volgende vluchten beter,
    Tis altijd een hele rust,als je op de plaats van bestemming bent.
    Goede reis verder....en ik ga je volgen!
    Gr