1e klas gevlogen :) - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Aristha Verkaik - WaarBenJij.nu 1e klas gevlogen :) - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Aristha Verkaik - WaarBenJij.nu

1e klas gevlogen :)

Blijf op de hoogte en volg Aristha

04 Juli 2017 | Nederland, Zeist

Jullie raden het nooit maar het is waar. Ik ging boarden voor mn vlucht naar Lima en toen was er weer wat mis. Mijn boardingpas klopte niet. Hij vroeg hoe ik hier in Dallas was gekomen. Ik stond niet geregistreerd dat ik van Amsterdam naar Dellas ben gevlogen zei hij. Nu kreeg ik een nieuwe boardingpas. En wat voor één: Je kunt geen betere plek bedenken bij het raam bij 1e klas helemaal voorin. Nou daar zeg ik geen nee tegen. Toen ik binnen kwam kreeg ik gelijk een champagneglaasje met jus 'd orange. Wat een luxe hier:
Je stoel kan je omtoveren tot een bed. En heerlijk eten: Sladde, garnalen, biefstuk. En nog heerlijk ijs. Ik kon niet beter treffen. Ieder nadeel heeft zn voordeel. Helaas zijn mijn koffers niet in Lima aangekomen, die van Alexander gelukkig wel. Laten we hopen en bidden dat de koffers morgen in Tarapoto aankomen.

  • 04 Juli 2017 - 18:37

    Mamma:

    Dag Aristha,

    Fijn dat je geland bent. Je hebt heel wat meegemaakt. We zullen hopen en bidden dat de komende 3 weken voorspoedig mogen verlopen en dat je snel je koffers mag krijgen.
    Liefs
    Mamma

  • 04 Juli 2017 - 23:32

    Aristha Verkaik:

    Vanuit Jean Guerra waar wij nu bij Tanja en Pedro verblijven een korte reactie, want het internet valt snel weg. Het is hier best warm, daar moet ik nog wel aan wennen, maar het is een redelijk koele dag begreep ik. Foto's volgen hopenlijk latere. We zijn in Tarapoto opgehaald door Tanja en Pedro, Nandy, Mirtha, Pedrieto en de zwager van Tanja met de motortaxi. Hopenlijk komen mijn koffers morgen aan in Tarapoto.

  • 05 Juli 2017 - 13:02

    Cora:

    Hoi aristha,
    Wat een leuke zeg....1ste klas vliegen....een bed,en champagne haha
    Vlieg zo vaak....maar ik zit als een haring in een ton....
    Maar goed....ik ben nog nooit mijn koffer kwijt geraakt.
    Ik hoop voor je,dat je hem snel weer hebt...want zonder is toch best lastig hihi
    Wij wensen je veel zegen op je werk,wat je mag gaan verrichten..
    Een hart gr van ons
    Kees en Cora.

  • 05 Juli 2017 - 18:06

    Irene:

    Hoi Aristha

    I hope you travelled well. Enjoy yourself, my friend, miss you

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aristha

Volgende maand hoop ik naar Peru te gaan. Tijdens mijn reis zal ik mijn belevenissen d.m.v. een blog en foto's jullie op de hoogte houden.

Actief sinds 09 Juni 2017
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 4753

Voorgaande reizen:

03 Juli 2017 - 27 Juli 2017

Peru

Landen bezocht: