Krokodil is best lekker :) - Reisverslag uit Iquitos, Peru van Aristha Verkaik - WaarBenJij.nu Krokodil is best lekker :) - Reisverslag uit Iquitos, Peru van Aristha Verkaik - WaarBenJij.nu

Krokodil is best lekker :)

Door: Aristha

Blijf op de hoogte en volg Aristha

13 Juli 2017 | Peru, Iquitos

Mijn 1e dag in Iquitos is begonnen! Wat is het fijn om hier bij James en Violetta te zijn. Ik geniet er echt van :)
Dit gezin leeft net als Pedro en Tanja volledig van giften en hebbent het ook niet breed. Maar ik merk dat ze vol liefde dit werk doen. Ze zijn heel gastvrij en gaan met veel liefde met iedereen om. God werkt door hen heen!

Graag wil ik met jullie delen wat hun werkzaamheden hier later met jullie delen. James en Violetta werken vanuit BCM.

Het zou super zijn als zij vanuit Nederland steun zouden kunnen krijgen zodat dit belangrijke werk door mag blijven gaan en vele mensen in Peru ook in Jezus mogen gaan geloven en vanuit Zijn liefde gaan leven.

Wat hun werkzaamheden precies inhouden en hoe u hen kunt steunen zal ik later melden. Bidt u mee dat hun werk gezegend mag worden?

Vandaag zijn we naar een verblijf geweest waar dieren opgevangen worden die zijn gered van dierenhandelaren maar ook zieke dieren die gevonden zijn hier in Peru. Eerst gingen we vanuit het centrum van Iquitos een stukje met een boot en toen kwamen we bij het verblijf aan. Ik kreeg ook een slang om mijn nek en een luiaard mocht ik beethouden. Wel een beetje gek idee om een slang om mijn nek te hebben, maar ik heb het overleefd ;)

Daarna zijn we naar een restaurant geweest. Daar heb ik voor het eerst in mijn leven krokodil gegeten. Voor 12 sol omgerekend €3,20 hadden we zowel een voor als hoofdgerecht. Daarvan kun je nooit uit eten in Nederland.

Ohja nog een Peruaans weetje... Peruanen zowel mannen als vrouwen begroeten elkaar door zowel een hand te geven als 1 zoen op je linkerwang.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aristha

Volgende maand hoop ik naar Peru te gaan. Tijdens mijn reis zal ik mijn belevenissen d.m.v. een blog en foto's jullie op de hoogte houden.

Actief sinds 09 Juni 2017
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 4752

Voorgaande reizen:

03 Juli 2017 - 27 Juli 2017

Peru

Landen bezocht: