De schepping - Reisverslag uit Juan Guerra, Peru van Aristha Verkaik - WaarBenJij.nu De schepping - Reisverslag uit Juan Guerra, Peru van Aristha Verkaik - WaarBenJij.nu

De schepping

Door: Aristha

Blijf op de hoogte en volg Aristha

20 Juli 2017 | Peru, Juan Guerra

De 1e kinderclubdag zit erop! Er waren ongeveer 25 kinderen. De verwachting is dat de komende dagen er meer kinderen zullen komen, want deze kinderen nemen morgen vast andere vriendjes en vriendinnen mee. Als eerst gingen we bidden en liederen zingen. Daarna werden de kinderen in 3 groepen verdeelt. Ik heb geholpen bij de kinderen in de leeftijd van 7 tot 10 jaar. Melissa heeft het scheppingsverhaal vertelt. De kinderen luisterden goed. Ook hebben ze genesis 1: 31 geleerd. Daarna hebben we een knutselwerkje gemaakt. Als afsluiting kwamen alle kinderen weer bij elkaar in de kerkzaal en werd er dmv een quiz gekeken of de kinderen goed naar het verhaal hebben geluisterd. Ze wisten de vragen goed te beantwoorden. De kinderen genoten van de spellen ze hadden veel lol met elkaar.

Bidt u mee voor de komende dagen! Dat God door ons en de kinderen heen zal werken. Dat we zo een voorbeeld mogen zijn voor de mensen in Juan Guerra.

• 20 Juli 2017 - 09:01

Mamma:

Fijn Aristha dat er zoveel kinderen mogen komen en dat je zo mee mag werken aan het evangelisatiewerk.

We bidden dat God het mag zegenen.

Fijne dagen en geniet van al het mooie wat je mag doen.

Liefs mamma

• 20 Juli 2017 - 14:34

Rook Verkaik:

Dag Aristha,

Fijn dat er al zoveel kinderen zijn gekomen.
    We zullen bidden of er morgen nog meer zullen komen.
    Dat ze elkaar aanmoedigen om meer over de Bijbel, Jezus en God te horen.

Veel zegen gewenst en doe ze daar de hartelijke groet,

We leven met jullie mee!

Groetjes,

Papa