Dagje Yurimaguas - Reisverslag uit Yurimaguas, Peru van Aristha Verkaik - WaarBenJij.nu Dagje Yurimaguas - Reisverslag uit Yurimaguas, Peru van Aristha Verkaik - WaarBenJij.nu

Dagje Yurimaguas

Door: Aristha

Blijf op de hoogte en volg Aristha

11 Juli 2017 | Peru, Yurimaguas

Vandaag hebben we een dag in Yurimaguas doorgebracht. We hebben de verjaardag van Tanja gevierd vanmorgen en hebben een tijdje op een pleintje doorgebracht. Op dat moment was er ook een begrafenis bezig van iemand. We denken dat het een belangrijk persoon was die is overleden want ze hielden een soort ceremonie voor het gemeentehuis. Een begrafenis gaat hier heel anders dan in Nederland en wordt er veel muziek gemaakt. Vaak worden mensen dezelfde dag al begraven. Yurimaguas ligt aan een rivier daar zijn we eind van de middag kijken. Vannacht om half 3 vertrekken we vanuit de haven richting Yurimaguas. Gelukkig gaat het met Alexander weer een stuk beter maar nu ben ik niet zo lekker. Hopenlijk knap ik snel op. Gelukkig voel ik me wel al wat beter dan vanmiddag.
Je kunt hier in Yurimaguas heerlijke chinees eten dat hebben we gisterenavond en vanavond gedaan.

Willen jullie meebidden voor een goede reis. Dat we niet zeeziek zullen worden en ook kunnen genieten van de reis?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aristha

Volgende maand hoop ik naar Peru te gaan. Tijdens mijn reis zal ik mijn belevenissen d.m.v. een blog en foto's jullie op de hoogte houden.

Actief sinds 09 Juni 2017
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 4740

Voorgaande reizen:

03 Juli 2017 - 27 Juli 2017

Peru

Landen bezocht: